donderdag 2 oktober 2014

Donderdag 9 oktober kennismakingsgesprek


Beste ouder(s)/verzorger(s),

Het was een rare dag vandaag. We hebben een gaaf nieuw bord gekregen waar we mooie dingen mee kunnen gaan doen, maar vanwege het afbreken en installeren hebben we vandaag in totaal 3 ruimtes les gehad. Omdat we niet in onze eigen klas zijn geĆ«indigd ben ik totaal vergeten de briefjes voor de kennismakingsgesprekken (9 oktober) mee te geven. Mijn excuses daarvoor. 

Het zou fijn zijn als jullie dit weekend via de mail, en anders maandag persoonlijk, willen doorgeven of je donderdag 9 oktober liever 's middags of 's avonds het kennismakingsgesprek wil voeren. Wanneer er broertjes en of zusjes zijn waarbij ik rekening moet houden qua tijd dan hoor ik het graag.

joost.henskens @ xpectprimair.nl (zonder spaties)

Ook wil ik graag vragen of jullie elkaar van dit bericht op de hoogte willen stellen zodat zoveel mogelijk ouders het nog voor maandag lezen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.


Fijn weekend & tot maandag,
Meneer Joost


0 reacties:

Een reactie posten

Je bericht zal eerst gecontroleerd worden.